Forum Media 2023 přivítá více než 70 řečníků

Akce již proběhla 09. 11. 2023

Letošní konference Forum Media 2023 se uskuteční opět v prostorách O2 universa, a to 9. listopadu 2023. V pěti sálech Fora Media vystoupí přes 70 řečníků.

Zdroj: Forum Media

Zdroj: Forum Media

Během jednoho dne vystoupí na letošní konferenci Forum Media 2023 v pěti sálech – MAM Stage, PR Summit, Effie Stage, Market Tools a Market Insight – více než sedm desítek řečníků ze světa a z Česka. 

Mezi vystupujícími je například šéf marketingu Deutsche Telekom Ulrich Klenke, který přibližuje, na co se zaměřuje při budování jednoho z nejhodnotnějších evropských brandů, pod nějž spadá i český T-Mobile. „Na brand se ve skupině hodně soustřeďujeme, protože právě prostřednictvím značky můžeme vyhrát. Z krize vyjdete ekonomicky silnější, když více investujete do brandu a přiblížení značky lidem. Tak zvýšíte důvěru v brand a služby, zvažování při nákupu,“ ujišťuje v rozhovoru.

Profesorka Anne Gregory, jež přednáší korporátní komunikaci a strategické plánování na univerzitě v britském Huddersfieldu a je supervizorkou komunikačních týmů britské vlády, rozebírá klíčové kompetence PR odborníků a roli oboru v době umělé inteligence.

Že není jiná možnost, než než přijmout a využít nové technologie, upozorňuje Katarzyna Kabiesz ze společnosti Teads, která je zodpovědná za řízení projektů výzkumu a měření na rostoucích trzích střední a východní Evropy, a tak má cenný vhled do chování a preferencí publika. „Pochopení psychologie uživatelů a jejich potřeb nás vybaví hlubokým porozuměním motivacím a kognitivním procesům publika. Vyzbrojeni těmito znalostmi můžeme vytvářet reklamní formáty a strategie kampaní, které nejenže prorazí obsahovou změť, ale také hluboce rezonují se spotřebiteli a vytvářejí působivá spojení,“ uvádí mimo jiné.

Přední odborník na krizovou komunikaci a autor teorie situační krizové komunikace profesor Timothy Coombs se zaměřuje na morální rozhořčení a jeho význam v době sociálních sítí, jež komunikační krize vytvářejí, ale také je pomáhají řešit.

Jak hodně se budou muset změnit tradiční média, aby zůstala relevantní, pak přibližuje Jukka Niva, šéf YLE News Lab, digitální laboratoře finské veřejnoprávní vysílací společnosti YLE, která už před deseti lety přešla na „digital-first“ strategii. „Viděli jsme, že se zpravodajská média budou rychle měnit. A nejen ona, ale celý svět a způsob, jakým jsou zprostředkovávány emoce a fakta,“ říká.

​Podrobný program najdete zde. Vstupenky si můžete pořídit na webu akce zde.