Internet Jungle o trendech i sociálních sítích

Akce již proběhla 20. 10. 2017

Další ročník konference Prime time for...Internet Jungle nabídne diskuse ve třech blocích.

Z konference Internet Jungle v roce 2016, foto: Blue Events

Z konference Internet Jungle v roce 2016, foto: Blue Events

V pátek 20. října 2017 se uskuteční další ročník konference Internet Jungle. Program je rozdělen do tří základních bloků. První se věnuje strategiím a trendům digitálního ekosystému a integrované komunikace. Vystoupí zde spoluzakladatel Ouboxers Dalibor Pulkert, manažer marketingové komunikace Škoda Auto Tomáš Gregořica Michal Dúbravský z Plzeňského Prazdroje.

V druhém bloku věnovaném sociálním sítím se představí Tomáš Pfanzer (Kantar), Peter Hajduček z Footshop.cz a Tomáš Hofmann z Unikum. Diskutovat zde budou i Kateřina Pištorová, Zdeněk Nový, Antoan Pepelanov, Jiří Sádek Jindřich Trčka.

Třetí blok je věnovaný výkonnostním kampaním. Zde promluví Jan Suda (McCann Prague), Ondřej Bumbálek (Kiwi.com), Matěj Novák (CPex) a Kateřina Fišerová (Smart Emailing).

Podrobný program najdete zde.

Z konference Primetime for... Internet Jungle si můžete přečíst článek Značky se učí, jak fungovat v digitálu.