Na Retail Summit přijede Albrecht Hornbach

Akce již proběhla 05. 02. 2018 - 07. 02. 2018

Na začátku února se uskuteční další ročník konference o maloobchodu Retail Summit.

Retail Summit, foto: Blue Events

Retail Summit, foto: Blue Events

Konference Retail Summit 2018 se v letošním roce uskuteční ve dnech 5.-7.2.2018 v Clarion Congress Hotelu Prague.

Hlavní program začne v úterý 6. 2. 2018 ráno částí věnovanou lidem v retailu. Názor na to, jaký je člověk v současné „tekuté době“, sdělí psychiatr Radkin Honzák. Další příspěvky přednesou Jindřich Šídlo a Jan Binar. Tři finalisté soutěžní přehlídky Mastercard Obchodník roku 2017 v kategorii „Zákaznický zážitek v digitální době“ následně představí praktické ukázky.

Rovnováhu na trhu vytváří kromě klíčového hráče (spotřebitele) také další aktéři – obchodníci, výrobci, ale též bankéři, politici a reprezentanti vlády a veřejné správy. Jejich zástupci představí svůj pohled na rovnováhu v retailovém byznysu ve druhém programovém bloku plenárního jednání Summitu. Na jeho úvod vystoupí klíčový řečník Retail Summitu 2018 Albrecht Hornbach.

Následovat budou prezentace dalších zásadních hráčů trhu – obchodníka, výrobce a bankéře a také dva diskusní panely na téma „Naše výroba a obchod v mezinárodním srovnání“ a „Kvalita a její cena“.

Hlavní program Summitu vyvrcholí částí, věnovanou aktuální situaci maloobchodních firem.

Paralelní programové bloky se tak budou zabývat rozvojem lidského kapitálu, strategií, marketingem, nákupem, obchodním provozem, logistikou i technologickými inovacemi. Detaily k jednotlivým diskusím jsou průběžně zveřejňovány na webu Summitu.

Minulý ročník Retail Summitu navštívilo více než tisíc účastníků.

Podrobný program najdete zde.

Na Retail Summitu nás nejvíce zaujalo, jak v současnosti přemýšlí řetězce jako Hornbach nebo Penny Market, a také strategie sítě Sklizeno. A kdybyste to ještě nevěděli, drogistická síť Teta spustí e-shop.