Ahmad Tea podpoří kampaní sáčkové ledové čaje

úterý, 31. května 2016, 17:02 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Britská čajová značka Ahmad Tea London, kterou v Česku zastupuje společnost Al-Namura, uvádí na trh novinku v podobě sáčkových ledových čajů Cold Brew.

Podpoří ji komunikační kampaní „Ledový Anglán“ v televizi, na internetu a sampling v outdooru i místě prodeje.

Klíčový vizuál k launchovací kampani Ahmad Tea Cold Brew
Klíčový vizuál k launchovací kampani Ahmad Tea Cold Brew

Sáčkové ledové čajové Cold Brew, se kterými lze do pěti minut se studenou vodou připravit ledový čaj, jsou k dostání ve vybraných řetězcích či na webových stránkách www.darujcaj.cz ve třech variantách – English Classic, Lemon and Lime a Peach and Passion Fruit. Balení obsahuje 20 sáčků, přičemž z jednoho sáčku lze připravit 400 ml čaje.

Ahmad Tea Cold Brew
Ahmad Tea Cold Brew

Launch novinky podpoří také speciální sada s dvěma baleními a sklenicí typu Mason.

Speciální sada Ahmad Tea Cold Brew se sklenicí Mason
Speciální sada Ahmad Tea Cold Brew se sklenicí typu Mason

„Při uvádění tohoto výrobku jsme si byli vědomi toho, že pro naše zákazníky bude Ahmad Tea Cold Brew úplnou neznámou a že jim o něm musíme dát hodně vědět a edukovat je,“ uvádí Petra Hrabčíková, brand manager Ahmad Tea London. Ve zmíněné kampani se proto značka zaměří na proces a rychlost přípravy. „Společně s barmany jsme připravili také sadu receptů, které budeme postupně v průběhu kampaně odhalovat,“ dodává Petra Hrabčíková

-stk-