Ahold finišuje s rebrandingem prodejen Spar

úterý, 03. března 2015, 07:53 Aktuality, Marketing MediaGuru

Rok po akvizici společnosti Spar finišuje Aholdrebrandingem 49 obchodů, které koupí získal.

K dnešnímu datu je předěláno celkem 26 Intersparů na hypermarkety Albert a 14 Sparů na supermarkety. Jen během tohoto týdne jsou remodelovány čtyři hypermarkety, další bude hotov příští týden. „Proces přestavby, kdy je prodejna pro zákazníky uzavřena, trvá pouhé dva dny, a to vždy v pondělí a úterý. Ve středu v 7 hodin je prodejna pro zákazníky připravena již pod značkou Albert,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz Dagmar Krausová z tiskového oddělení společnosti Ahold. U získaných obchodů také postupně dochází ke sjednocení pracovní doby od 7 do 22 hodin. Rebranding by měl být dokončen do konce prvního čtvrtletí letošního roku.

„Cílem akvizice je uchování toho nejlepšího z obou značek,“ vysvětluje Dagmar Krausová a dodává, že z toho důvodu byla v bývalých prodejnách Spar a Interspar rozšířena nabídka pečiva od regionálních pekařů, v Intersparech se rozšířila sekce kosmetiky, naopak do Albertů byl zaveden způsob prezentace masa po vzoru Sparu. „Ponechali jsme také velmi oblíbenou řadu vlastní značky Free From, která je vhodná pro celiaky,“ doplňuje Krausová.

Z marketingu v Aholdu „zůstane“ tvář Sparu Zdeněk Pohlreich, se kterým bude řetězec nadále spolupracovat na projektové bázi.

-kch-