Amazon v nové kampani zapojuje své zaměstnance
Od začátku července spouští Amazon v České republice kampaň „Našel jsem to správné místo“ využívající osobní výpovědi skutečných zaměstnanců společnosti. Ti byli vybráni v rámci interní soutěže, která probíhala v květnu v centrech Amazonu v Dobrovízi.
Zaměstnanci byli vyzvání, aby napsali, co se jim líbí na jejich práci a stručně představili i svůj životní příběh. Nejzajímavější příběhy a šest jejich autorů získalo kromě čtečky Amazon Kindle Oasis také možnost podívat se do centrály Amazonu v americkém Seattlu, kam vyrazí v září. Výherci se nyní se svou fotografií a svým příběhem budou moci setkat i na billboardech a na dalších reklamních nosičích. Další vybrané příběhy využije Amazon v interní kampani.
Strategické plánování i kreativu kampaně měla na starosti agentura Besocial, která vycházela z konceptu vytvořeného v loňském roce v Polsku.
Hlavním cílem kampaně je podpora image Amazonu jako vyhledávaného zaměstnavatele. Směřuje zejména na regiony, z nichž Amazon zaměstnance nejvíce získává, tedy Praha, Střední Čechy a Severní Čechy. Kromě potenciálních i stávajících zaměstnanců ale kampaň cílí i na opinion leadry o obecné veřejné mínění.
Rozpočet je rovnoměrně rozdělen mezi tisk, OOH média (billboardy, bigboardy, CLV a potisky v metru a na tramvaji) a digitální média (zejména zpravodajské webové servery, ale i sociální sítě), menší část rozpočtu pak pro ostatní typy (plakáty a letáky). Celkový rozpočet se pohybuje v řádu jednotek milionů korun.
-mav-