Bubbleology startuje nový online magazín

pondělí, 17. srpna 2015, 10:11 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost BubbleStar CZ provozující značku Bubbleology v České republice a na Slovensku posiluje svůj content marketing. Kromě komunikace na Facebooku, Instagramu, Youtube a čtvrtletníku nyní nově publikuje obsah i na vlastním online magazínu MojeBubbleology.cz.

Obsahovou strategii pro online magazín navrhla agentura MarketUP. Vycházela přitom z letos nově nastavené komunikační strategie značky, jež klade důraz na britský původ, prémiovost, kvalitu a aktivní životní styl. Magazín by měl v budoucnu přinášet zajímavosti o značce, články o účincích čajů, o zdravém životním stylu a soutěže.

„Mezi hlavní cíle připravovaného online magazínu bude posílení povědomí o značce u cílové skupiny 18+, sbírání leadů, motivace pro registraci do věrnostního klubu, propagace akcí na pobočkách a využití čtenářského publika pro další komunikaci v rámci online marketingu,“ prozrazuje obsahový stratég MarketUP Martin Peška.

-stk-