Cannes: Ogilvy má i bronz v médiích za LGBTAvatars

středa, 24. června 2015, 00:08 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kampaň LGBTAvatars agentur Ogilvy & Mather Prague a Geometry Global bodovala na letošním reklamním festivalu Cannes Lions podruhé. V úterý večer získala bronz v kategorii Media. Bronzové ocenění tak navazuje na úspěch této kampaně z kategorie Mobile, kde v pondělí získala stříbrného lva. Prostřednictvím vytvořené sociální sítě se pražské přehlídky Prague Pride mohli zúčastnit i lidé z celého světa, kteří se nemohou přihlásit ke své sexuální orientaci.

Prezentace kampaně LGBTAvatars, kliknutím zvětšíte
Prezentace kampaně LGBTAvatars, kliknutím zvětšíte

Na shortlistu v kategorii Media měly zmíněné agentury ještě jedno želízko v ohni. Kampaň s názvem Běž si pro slevu pro Intersport, která motivovala fanoušky běhání, aby si vyběhali výši slevy, nominaci v ocenění nakonec neproměnila.

Ani kampaň Letenští pro Český helsinský výbor od Havas Worldwide Prague si lva z Cannes neodveze, přestože se v kategorii Outdoor dostala na shortlist.

V soutěž mladých kreativců Young Lions si v kategorii Media čeští zástupci Lukáš Krčil a Martin Zdražil vedli vcelku úspěšně. Přestože lva nezískali, jejich práce byla zařazena na shortlist.

-mav-

Některé z úspěšných prací v Cannes budou představeny i na letošní konferenci Flema Media Conference, která se uskuteční 18. září 2015 v Praze.

FLEMA-podpis_02