Česká Miss hledá partnera, na Primě končí

úterý, 30. srpna 2016, 10:51 Aktuality, TV MediaGuru

Televize Prima a společnost M Marketing, pořadatel soutěže krásy Česká Miss, se rozhodly nepokračovat v přípravách a realizaci dalšího ročníku. Prima tak nebude pro další ročníky generálním mediálním partnerem.

Prima odvysílala celkem šest ročníků soutěže. Spolupráci se rozhodla podle svého oficiálního vyjádření ukončit z důvodu jiných programových priorit. „Televize se nyní mnohem více zaměřuje na klasickou vlastní tvorbu, a tím pádem i celková skladba a charakter našeho programového schéma jsou nyní jiné," řekl generální ředitel Primy Marek Singer.

Ceska Misss

„Tento krok pouze naznačuje změnu generálního mediálního partnera a soutěž to nijak neohrozí," uvedla Lucie Volná, výkonná ředitelka soutěže Česká Miss. Pro MediaGuru.cz dodala, že jméno nového partnera ještě neoznámí, protože jednání nebyla ukončena.

Českou Miss ale nebude vysílat ani konkurenční skupina Nova. "O vysílání soutěže Česká Miss neuvažujeme, v tuto chvíli nezapadá do naší programové strategie," uvedla Jana Ondrejechová, koordinátorka korporátního PR skupiny Nova.

-mav-