Česká pojišťovna zahájila olympijskou kampaň

čtvrtek, 07. června 2012, 12:00 Aktuality MediaGuru

Česká pojišťovna v pondělí 4. června odstartovala svou olympijskou kampaň, která poběží až do 18. srpna v TV, outdooru a na internetu. Pod kampaní je podepsána agentura Euro RSCG.

Cílem kampaně je jednak posílit image společnosti jako tradiční značky, která dlouhodobě podporuje český sport a je jedním z oficiálních partnerů Českého olympijského týmu, jednak sleduje i obchodní zájmy. Chce totiž maximálně podpořit návštěvnost poboček a obchodních míst, k čemuž by mělo dopomoci lákadlo v podobě fandítek. Ta lze získat na kterékoliv pobočce zdarma pod podmínkou nezávazné kalkulace na některý z vybraných produktů.

Pro klienty, kteří se rozhodnou v tomto období pojištění sjednat, je navíc připravena soutěž o tři automobily Škoda Fabia a jiné ceny. Další soutěž je pak připravena na Facebooku, kde je možno zapojit se do fotosoutěže nebo do fandící hry a poměřit se se svými přáteli, kdo fandí nejvíc.

U příležitosti letní olympiády vyvinula Česká pojišťovna také speciální mobilní aplikaci LOH 2012, která bude přinášet aktualizované sportovní zprávy včetně kompletních výsledků jednotlivých disciplín, zákulisní informace o dění v české výpravě, osobní profily všech našich reprezentantů a kompletní program olympijských her a TV přenosů na ČT4.

Česká pojišťovna se navíc zapojila do projektu McDonald’s Olympic Hopefuls, jehož cílem je vytvořit ideální podmínky a zázemí pro přechod od juniorské kategorie mezi dospělé. Devíti vybraným sportovcům poskytla cestovní a úrazové pojištění.

-kch-