Česká pošta zrušila mediální tendr za 50 mil. Kč

úterý, 21. ledna 2014, 11:37 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká pošta zrušila veřejné výběrové řízení, které vypsala v dubnu loňského roku. Vyplývá to z informací ve věstníku veřejných zakázek. Předmětem tendru bylo poskytování marketingových služeb týkajících se realizace marketingových kampaní – mediálního plánování a nákupu mediálního reklamního prostoru v hodnotě 50 milionů korun na dva roky. Dosavadní mediální agenturou České pošty je agentura Médea.

Podle informací MediaGuru.cz se vítězem veřejné zakázky stala společnost AdExpres.com, patřící pod skupinu Konektor. Médea ale rozhodnutí napadla u Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS).

Česká pošta v loňském roce investovala v hrubých cenách do nákupu reklamy v médiích 16 mil. Kč, ukazuje monitoring Admosphere.

-kch-