ČSOB Penzijní společnost míří „penzijkem“ na mladé

pondělí, 28. září 2015, 08:51 Aktuality, Reklama MediaGuru

ČSOB Penzijní společnost se svou novou říjnovou kampaní míří na mladé. Kampaň se nese již v novém vizuálním stylu, který ČSOB představila na konci srpna. Pracuje tedy s kresleným prvkem cyanového akvarelu a s oranžovou doplňkovou barvou. Kampaň zobrazuje vizuály s mladými lidmi představující jednotlivé fondy, ze kterých je doplňkové penzijní spoření složeno.

Plakát-Jsem dynamický

„Novou kampaní se snažíme nejen významně zaměřit na mladou cílovou skupinu, která je pro nás atraktivní, ale chceme také ukázat, že penzijní spoření je opravdu jednoduchý produkt, který nezavazuje a zřídit si ho může v podstatě kdokoliv,“ sdělila nová šéfka ČSOB Penzijní společnosti Marie Zemanová.

Kampaň bude k vidění v outdooru v Praze a dalších velkých českých městech, na CLV, plakátech ve fitness klubech, multikinech a také na vysokých školách, městské hromadné dopravě a v obchodních centrech formou video spotů. Online část kampaně bude prezentována prostřednictvím bannerů.

Kampaň byla vytvořena in-house.

-stk-