Do marketingu PNS přišla Petra Bobeková
Do marketingového týmu společnosti PNS, největšího distributora tisku v republice, nastoupila Petra Bobeková. Na pozici marketingové manažerky bude zodpovědná mimo jiné za B2B komunikaci směrem k prodejní síti a za spolupráci na marketingových plánech vydavatelů s ohledem na podporu jejich titulů.
Marketingovým ředitelem PNS se loni v září stal Filip Poštulka.
V rámci své dosavadní profesní dráhy Petra Bobeková prošla obchodním a marketingovým oddělením vydavatelství Sanoma Media (dnes Astrosat Media), na starosti měla týdeníky vydavatelství (Týdeník Květy, Vlasta, Story a Překvapení). Později vedla tiskový odbor společnosti Agel, sítě nemocnic, poliklinik, lékáren a dalších zdravotnických zařízení. Zkušenosti má rovněž s marketingem a PR kosmetických značek Fleur de Santé a Avon.

-mav-