Dveře Sapeli sází v kampani na český původ
Český výrobce interiérových dveří a zárubní, společnost Sapeli, spustí od 1. června kampaň s názvem „Věřím českým dveřím“. Jejím cílem je veřejnosti představit tohoto českého výrobce. Kampaň poběží v rádiích a v outdooru.
Vizuály kampaně, kde jsou na zárubni zaznamenané údaje o tělesné výšce jednotlivých členů rodiny napříč generacemi, mají ukázat, že dveře Sapeli rostou společně s jejich zákazníky.
Rozhlasový spot namluvený hercem Janem Šťastným má zase připomenout historii této rodinné firmy. „Během léta, kdy poběží naše nová kampaň, chceme zákazníkům více přiblížit exkluzivitu našich produktů a vzkázat jim, že ten kdo vsadí na české dveře, ten získá dlouholetou záruku kvality,“ vysvětluje Pavla Mastná, marketingová ředitelka společnosti Sapeli.
Kampaň připravila agentura Czech Promotion.
-kch-