Ekonom vychází v novém, změnil grafiku i obsah

čtvrtek, 26. května 2016, 15:31 Aktuality, Tisk MediaGuru

Týdeník Ekonom společnosti Economia vyšel ve čtvrtek v nové podobě. Mění se struktura časopisu, grafická tvář i způsob, jakým zprostředkuje obsah.

„Nové pojetí Ekonomu doplňuje řadu produktů Economia o týdeník zpracovávající do hloubky ekonomická a společenská témata. Klíčové materiály budou připravovat výrazné osobnosti z newsroomu Economia a bude jim věnován rozsáhlý prostor,“ uvedl ředitel redakcí Vladimír Piskáček.

Na hlavní téma čísla chce Ekonom klást větší důraz než dosud. Vedle nových rubrik a autorských sloupků mají být silnou částí týdeníku i poradenská část, která bude čtenáře provádět legislativními a daňovými změnami. Autorem grafického konceptu je mediální grafik a artdirector Economia Jan Vyhnánek. 

„Více než dosud budeme čtenářům přinášet kritický náhled na ekonomické a společenské dění, budeme mít názor. Budeme také víc hledat příběhy. Chceme přesvědčit čtenáře, že psaní o důležitých věcech našich životů může být zajímavé a čtivé. Nic se přitom nemění na tom, že zůstáváme jediným seriózním týdeníkem s ekonomickým zaměřením na trhu,“ uvedl šéfredaktor Ekonomu Dalibor Martínek.

Uvedení týdeníku Ekonom v nové podobě bude provázet také reklamní kampaň v televizi, rádiu, na LED a LCD obrazovkách a v outdooru.

Ekonom

Ekonom_1

Ekonom_3

Ekonom_4

Ekonom_5

-mav-