Flema zná shortlist, nejvíc nominací má Carat a PHD

pátek, 18. září 2015, 17:32 Aktuality MediaGuru

Soutěž Flema Media Awards, oceňující nejlepší mediální kampaně realizované na českém a slovenském trhu, vyhlásila shortlist. Do užšího výběru se dostalo celkem 13 kampaní. Nejvíce nominací mají agentury Carat a PHD, a to jak z České republiky, tak ze Slovenska.

Kategorie

Agentura

Zadavatel

Kampaň

Nejlepší využití TV Kaspen/Jung von Matt (CZ) Rémy Cointreau Jägermeister – Nehejtuj, fandi jako meister
  PHD (CZ) Komerční banka KB G2 – Hlava rodiny
Nejlepší využití kinoreklamy kampaň nebyla nominována
Nejlepší využití digitálních medií PHD (CZ) Unilever ČR AXE – Etiketa 21. století
Nejlepší využití OOH Comtech Group (CZ) Women for Women Obědy pro děti – Pomozte nám nakrmit děti jídlem a láskou
  Kaspen/Jung von Matt (CZ) Volkswagen Volkswagen – Mluvící Golf Sportsvan
  Starmedia (SK) Coca-Cola ČR Coca-Cola – Santova baliaca stanica
Nejlepší využití tisku kampaň nebyla nominována
Nejlepší využití radia Carat CR & SK (CZ + SK) Mondelez BeBe Dobré ráno – Ranní vítězství
  PHD (SK) Unilever Radox – Slávik
Nejlepší kampaň Carat CR & SK (CZ + SK) Mondelez Milka – Poslední kousek
  Made by Vaculik (SK) Heineken Slovensko Strongbow – Evelyn je strong
  OMD Czech (CZ) Vodafone CR Vodafone CR – Trosečníci na D1
Nejlepší malá kampaň Carat Slovakia (SK) WellGiving Darujte Vianoce – Dobronoši
  Starmedia (SK) RWE Gas Slovensko RWE Gas – Hrejivé Vianoce

Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne 22. října. Více informací naleznete zde.

-stk-