Havas o víkendu promítne 1,5 tis. oceněných TV reklam

pátek, 10. října 2014, 13:09 Aktuality, Reklama MediaGuru

Agentura Havas Worldwide Prague přichystala v rámci přehlídky Designblok výstavu s názvem „The Best Designed Advertising“, která proběhne v pavilónu Expo 58 v sobotu a v neděli 11. a 12. října, vždy v hodinách od 10 do 18 hodin.

Ve všech místnostech pavilónu budou promítány výherní práce partnerských festivalů za poslední dva roky. Návštěvníci budou moci zhlédnout celkem 1 500 zlatem a Grand Prix oceněných reklam z celého světa z festivalů ADCE, Cannes Lions, EDA Awards, EPICA AWARDS, Golden Drum, The Gunn Report a New York Festivals. Samostatnou promítací jednotkou je i blok nejlépe oceněných designových prací v rámci festivalů European Design Awards, EPICA a Cannes Lions.

„Chceme pro návštěvníky Designbloku rozšířit chápání pojmu design do oblasti TV reklam, kde se funkční a estetická stránka návrhu dostává na úroveň skvělého řemeslného provedení. Vzniká tak reklamní filmový design, jehož kvalita je naprosto unikátní,“ komentuje letošní zaměření expozice agentury Eda Kauba, Chief Creative Officer Havas Worldwide Prague.

Zároveň je připravena speciální místnost s promítáním reklam rozdělených podle obchodních kategorií – finančnictví, FMCG, retail, automobilový průmysl, telekomunikace či veřejných služeb. Zařazen bude také promítací blok toho nejlepšího užití humoru v reklamě.

Expozici doplní i exhibice designové agentury Letenští Holobrádci, která se představí pod křídly agentury Havas Design+. V rámci prohlídky budou vystaveny také některé z designových objektů náležících agentuře Havas, jako je stálá expozice agentury „Havas Letters“ od známých českých designérů (Olgoj Chorchoj, Rony Plesl, René Šulc, Vacek & Pošta, Maxim Velčovský, David Ondříček).

Úplný program naleznete zde.

-kch-