Henkel podpoří v ATL své podzimní novinky
Společnost Henkel ČR uvede v říjnu novinku v podobě nové generace kapslí s gelovým pracím prostředkem Persil Duo-Caps.
Tuto novinku podpoří v kompletním mediamixu nadlinkovou kampaní, ve které bude zdůrazňovat skutečnost propojení dvojí prací síly. V televizi bude Persil Duo-Caps podpořen od 22. října do konce roku formou televizního spotu a sponzoringem seriálu TV Nova Ordinace v růžové zahradě.
Dále bude propagován v outdooru, printu i na internetu, kde bude interaktivní reklama k vidění především na serverech pro ženy.
Nadlinková reklama bude doplněna o BTL komunikaci v místě prodeje, kde je kromě speciálních dekorací připravena i promo akce, při které bude Persil Team – pár dívky a chlapce – pomáhat skládat nákup do košíku ve znamení pohodlí a sloganu „dva jsou více než jeden“. V průběhu kampaně bude rozdáno na 100 tisíc vzorků.
Zároveň s tím společnost Henkel uvede již v září novou řadu tekutých gelů do myček nádobí Somat Multi-Perfect Gel s recepturou Express Power, která bude od půlky října podpořena televizní, printovou a PR kampaní.
V místě prodeje bude novinka propagována prostřednictvím plakátů, wobblerů, shelf stopperů a paletové dekorace. Samotné produkty budou označeny samolepkou „Nejlepší gel v ČR“. Ve vybraných obchodech pak budou hostesky provádět chemický pokus, na němž názorně ukáží odmašťovací sílu novinky.
-kch-