Hornbach nechává v nové kampani vyznít činy

pátek, 29. srpna 2014, 13:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Hornbach přichází s novou marketingovou kampaní s názvem „Řekni to svým projektem“. Leitmotivem této kampaně je poukázat na význam projektu pro jeho autora a definovat jej jako autorovo „vyjádření beze slov“.

„Nová reklamní kampaň představuje profil typického zákazníka Hornbachu – podnikavého a zručného, který se raději ponoří do práce a mluví skrze realizovaný projekt, než aby příliš hovořil,“ říká David Kolář, marketingový ředitel společnosti Hornbach v České republice a na Slovensku.

Kampaň poběží v televizi, tisku, na internetu a v místě prodeje. V televizi bude od 30. srpna nasazen reklamní spot, který představuje němé vyznání lásky své dceři, která je členkou gotické komunity.

V ostatních médiích budou využity vizuály se třemi motivy na fotografiích Maaka Robertse, které ukazují různé kutilské projekty a jejich individuální poselství.

Hornbach_Kolíbka

Hornbach_Pisoár

Hornbach_Tyč

Koncept nové komunikační kampaně vytvořila berlínská agentura Heimat. Produkci zajistila společnost Trigger Happy Productions. Režie se ujal Pep Bosch, za kamerou stál Paco Femenia. O mediální plánování se postarala společnost Crossmedia z Düsseldorfu ve spolupráci s českým vedením marketingu. Současně kampaň poběží i v Německu, Rakousku, Nizozemí, Lucembursku a na Slovensku.

-kch-