Hypoteční banka využívá motivu "vzhůru nohama"

úterý, 04. února 2014, 10:56 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hypoteční banka představuje novou reklamní kampaň na Australskou hypotéku. Sdělení kampaně kopíruje obrácený princip Australské hypotéky – čím více si klient půjčí, tím vyšší slevu ze základní úrokové sazby dostane. Cílová skupina se tak mimo jiné setká s obrácenými reklamními sděleními.

„Chceme ukázat, že i banka může mít smysl pro humor. Australská hypotéka obrací splátky vzhůru nohama, proto jsme se rozhodli, že otočíme vzhůru nohama také všechna naše reklamní sdělení. Na obrácené bigboardy jsme obdrželi mnoho pozitivních dotazů a reakcí, věříme proto, že jsme se vydali správnou cestou," uvádí Jana Wolfová, ředitelka marketingové komunikace Hypoteční banky. Kampaň poběží do poloviny března jak v televizi, tak v rádiích, tištěných médiích a na internetu.

K vidění budou falešné přebaly Lidových novin a Reflexu a 43 venkovních reklamních ploch obrácených vzhůru nohama. Dále bude v kampani využita i pražská podzemní doprava. Na rádiu Beat budou nasazeny 90s spoty, v nichž bude Hypoteční banka radit posluchačům, jak na hypotéku. Spuštěna bude i nová interaktivní hra na internetových stránkách společnosti.

Na tvorbě kampani se podílelo několik agentur. Autorem obráceného konceptu je agentura Rust Klemperer, mediální plánování a nákup médií zajišťuje agentura Mindshare. Kreativu pro internetovou reklamu obstarala Media Factory a textovou část dodala PR agentura AC&C Public Relations.

-kch-