Kaufland podporuje novou privátní značku Exquisit

středa, 11. listopadu 2015, 17:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Začátkem listopadu zavedl obchodní řetězec Kaufland novou gurmánskou privátní značku Exquisit. Pod jejím názvem je k dostání devět produktových řad výrobků, které jsou inspirovány specialitami ze zemí, jako je například Francie, Itálie, Švýcarsko, Belgie či Rakousko.

Produkty z gurmánské řady Exquisit
Produkty z gurmánské řady Exquisit

„Značku Exquisit najdou zákazníci v prodejnách Kaufland napříč sortimentem. Vyzkoušet mohou třeba předkrmy, uzeniny a sýry, masové speciality nejvyšší kvality, dezerty a sladkosti, ale také speciální rýži nebo těstoviny,“ říká Michael Šperl, tiskový mluvčí společnosti.

Značka je podpořena kampaní, která je k vidění v televizi na stanicích České televize, Nova, Prima a Barrandov, dále také na YouTube a FB profilu Kauflandu. Kampaň připravila agentura  Grabarz & Partner Werbeagentur, režie se ujal Lars Blumers. Nákup médií zajistila agentura Médea.

-stk-