KB uvedla product placement v platformě Gamee

pondělí, 02. listopadu 2015, 07:01 Aktuality, Internet & Mobil, Marketing MediaGuru

Komerční banka spustila product placement v herní sociální platformě Gamee. Podporuje v ní svůj produkt pro mladé uživatele G2. Hru je možné hrát na desktopu, kde se otevře v prohlížeči, i na mobilu, kde vede do aplikace. Komerční banka si od product placementu slibuje přiblížení se mladší cílové skupině. Většina hráčů z více než 100 tisíc, kteří si už zahráli, jsou lidé ve věku 18-24 let. V průměru si hru otvírají 5-7krát denně, v aplikaci stráví za den průměrně 20 minut. Aktivita hráčů je rozložena do celého dne rovnoměrně. Ženy jsou ale aktivnější a tráví v aplikaci o třetinu víc času, většinu žebříčků ale vedou muži (výjimkou jsou puzzle hry).

KB_1

KB_2

-mav-