Kofola zapojuje spotřebitele v kampani s pěnoknírem

pátek, 06. července 2012, 00:51 Aktuality MediaGuru

Kofola letos pro své spotřebitele připravila novinku v podobě vylepšeného servírovacího rituálu. Od května postupně na trh uvádí Kofolu, která si po natočení ponechá hustou pěnu, čímž má být zaručené odlišení originálu od nekvalitních napodobenin.

Od června pak běží POS kampaň s názvem Pěnoknír, kterou v červenci a srpnu doplní aktivita, do které budou vtaženi i sami spotřebitelé. Promoční akce, ve které dostane každý za dvě natočené Kofoly jeden ze šesti variant pěnokníru, bude probíhat v České republice celkem v 1 200 provozovnách, na Slovensku pak na 800 místech. Na výběr jsou pěnokníry strejc, kruťák, vohejbák, macek, lomcovák či švihák.

Cedulky na dveřích (sem a tam)

Aktivita je v ČR podpořena microsite www.penoknir.cz, na slovensku www.penofuzy.sk, kam mohou spotřebitelé poslat fotku s pěnoknírem a vyhrát iPhone.

Vizuály ke kampani byly vytvořeny in-house. Na uvedeném vizuálu se nechali vyfotit brand manažeři společnosti: Egle Wehle, zodpovědná za značku Kofola, a Martin Macoun, brand manažer Semtexu.

-kch-