Konference Flema o TV, výzkumech a agenturách

úterý, 26. srpna 2014, 17:44 Aktuality, Outdoor, Reklama, Tisk, TV MediaGuru

Další ročník mediální conference Flema se uskuteční v pátek 19. září opět v pražském hotelu Corinthia Prague. Konference je jako každoročně součástí vyhlašování nejúspěšnějších prací v oblasti mediální kreativity Flema.

Letošní konference je rozdělena do pěti základních bloků. Jako první otevře konferenci televizní panel za účasti zástupců největších koemrčních televizních skupin – účast přislíbili Michal Beran (Media Club), zástupce CET 21 (zatím neupřesněný), Petr Majerik (Atmedia) či za klienty Jan Ksandr (KKCG).

Další panely budou věnovány měření účinnosti – výzkumu účinnosti inzerátů v magazínech z výzkumu StarchMetrix a dlouho očekávanému výzkumu měření venkovní reklamy.

Nebude chybět ani ohlédnutí za letošním ročníkem reklamního festival v Cannes. S letošními zkušenostmi se přijede podělit Edvard Knol, člen poroty mediální kategorie Media Lions.

Diskutovat se bude také o odměňování mediálních agentur s hlavní otázkou, zda agentury mohou pracovat za 1 % – zúčastnit by se měli např. Zbyněk Gabriel (Česká spořitelna), Jan Řehák (OMD), Filip Doubek (Médea) či Libor Šedivák (Škoda Auto).

Program a další informace ke konferenci zde.

-mav-