Lenovo spustilo kampaň v duchu „rupturalismu“

úterý, 26. července 2016, 14:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Čínská značka Lenovo spustila na českém trhu kampaň v duchu „nového uměleckého směru zvaném rupturalismus“, odkazující na praskliny mobilních telefonů, jež jsou přeneseny na malířské plátno.

Reklamní kampaň, jež cílí na mladé lidi, kteří tráví se svými telefony téměř 24 hodin denně, podporuje nový model Moto X Force, jenž si zakládá na odolnosti svého displeje. „Podle našich průzkumů používá přibližně každý pátý uživatel smartphone s popraskaným nebo roztříštěným displejem. Moto X Force svou odolností ale jednoznačně vybočuje z řady. Tento smartphone jako první na světě přináší nerozbitný displej a jen tak něco ho nezlomí,“ uvádí Aneta Fialová, marketingová manažerka společnosti Lenovo.

Hlavním uměleckým aktérem kampaně se stal malíř Aleš Růžička, který vytvořil několik uměleckých děl mapujících ruptury displejů mobilních telefonů.

Umělecká rupturalistická díla Aleše Růžičky, jež vznikla v rámci kampaně značky Lenovo.
Rupturalistická díla Aleše Růžičky, která vznikla v rámci kampaně značky Lenovo.

Jeho obrazy i samotné praskliny telefonů mohli lidé sledovat či sdílet na sociálních sítích. Nový směr představily webové stránky, FB profil i teaserové video, na které navazují další tři brandová videa.

Na spolupráci s Alešem Růžičkou naváže výstava rupturalistických děl před OC Nový Smíchov.

Kampaň je dílem agentur Bistro Agency, Gong a Bistro Social.

-stk-