Lidl zopakuje retro týden s domácími výrobky

úterý, 22. března 2016, 06:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Od 29. března prodejny Lidl opět nabídnout průřez výrobky dob minulých v originálním designu a tam, kde to technologie dovolovala, také v původní receptuře. Do prodeje půjde více než 60 speciálně vyrobených produktů, např. už dříve zařazené mléko v sáčku, Pitralon či Gothajský salám. Nabídka ale bude rozšířena o dalších téměř 20 výrobků (Bohemia Chipsy, Makovník, Hašlerky, Bon Pari, Březový, Kopřivový a Žloutkový šampón, Barbus mýdlo na holení nebo prací prášek Merkur).

Retro týden bude podpořen tématicky zaměřeným letákem a reklamou, ve které se objeví opět kuchaři Roman Paulus a Marcel Ihnačák.

Retro tyden opet v Lidlu

-mav-