Makro jde poprvé do TV, podpoří malé podnikatele

středa, 29. června 2016, 08:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Velkoobchod Makro ČR v červnu spustil marketingovou kampaň, v níž chce vyzdvihnout tvrdou práci malých podnikatelů a zavést tradici Dne soukromého podnikání, který připadne na 11. října. Kampaň v hodnotě více než 20 milionů korun představuje jednu z největších kampaní v historii společnosti. Poprvé využije v komunikaci televizi, až do října dále poběží v tisku, rádiu, na internetu a ve vlastních komunikačních kanálech.

„Chceme ocenit malé podnikatele za jejich tvrdou každodenní práci a věnovat jim speciální den. Den soukromého podnikání se uskuteční v 25 zemích po celém světě a je naplněním naší strategie ,Pomáháme podnikatelům růst'. Již nejsme jen o prodeji zboží podnikatelům, ale poskytujeme našim zákazníkům mnohem širší spektrum služeb, včetně poradenství a vzdělávání,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, ředitelka marketingu Makro ČR.

Marketingové aktivity se budou nejdříve soustředit na akvizici podnikatelů a jejich nabídek, později zacílí na koncové zákazníky, aby se přišli k podnikatelům ze svého okolí podívat.

Kampaň odstartovala spuštěním webové platformy na adrese www.denpodnikani.cz, kam se mohou všichni podnikatelé bez ohledu na obor registrovat se speciálními nabídkami pro své zákazníky. Ty se poté zobrazí na interaktivní mapě. Každý podnikatel, který se zapojí se svojí nabídkou může od srpna získat promo materiály pro svou provozovnu. Navíc mohou soutěžit o mediální prostor v regionálních denících.

Současně je záměrem kampaně podpořit rozvoj místních komunit, se kterými jsou drobní podnikatelé spjatí. Partnery jsou Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením s projektem Srdcerváči, který pomáhá zaměstnávat zdravotně postižené.

V televizi bude kampaň k vidění na partnerských stanicích ze skupiny Prima, v tisku se připojí inzerce v Deníku a Blesk, radiospoty budou vysílány v rámci skupiny Radiohouse.

Kreativu a koncept kampaně připravila globálně agentura Serviceplan společně s interním týmem skupiny Metro Group. O lokální adaptaci se stará Kaspen/Jung von Matt. Komunikaci na sociálních sítích a PR zajišťuje Inspiro Solutions. Média plánuje mediální agentura OMD a webovou platformu připravila digitální agentura Actum.

-stk-