Milka ve valentýnské kampani vypráví příběhy

úterý, 20. ledna 2015, 17:27 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka čokolády Milka přijde 26. ledna na českém a slovenském trhu s valentýnskou kampaní „Řekni to po svém“, kterou chce oslovit mladé spotřebitele ve věku 18 až 25 let. Cílem je podpořit čokoládové pralinky I Love Milka.

Pro inspiraci bude Milka vyprávět na české a slovenské microsite příběhy šesti českých a dvou slovenských párů, které mají specifické zájmy a skrze ně si vyznávají lásku. Mezi páry se představí studenti, fashion blogeři, foodies, cestovatelé, tatér či neslyšící pár. Na Slovensku jsou tvářemi kampaně hokejista Marián Gáborík a zpěvák Robo Papp.

Valentyn_Milka_transparentni

Aktivaci podpoří také zábavný test „Jak bys to řekl/a po svém“ a aplikace, kde si každý bude moci vytvořit a sdílet srdce podle svého gusta.

Ukázka mobilní aplikace
Ukázka valentýnské mobilní aplikace Milka

Kampaň, která bude probíhat v outdooru a na internetu, je tvořena motivem ilustrovaného srdce, které má vyjádřit osobní charakter člověka, jeho záliby nebo přímo specifický životní styl. V outdooru bude k vidění ve velkých českých a slovenských městech bude kolovat 15 variant kreativy, které budou umístěné na základě GPS souřadnic vždy tak, aby sdělení bylo co nejrelevantnější pro kolemjdoucí. Kampaň má oslovit různé skupiny lidí, a to nejen grafickým provedením srdcí samotných, ale i doprovodnou hláškou k jednotlivým srdcím.

Vizuály outdoorové kampaně

Nerd

Rocker_

Kreativní koncept pochází od agentury TL5 Digital. Dále se na kampani podílí agentury PR.Konektor a Konektor Social, které mají na starosti PR servis, integraci online a offline komunikačních nástrojů, práci s opinion leadery či content management.

-kch-