MKTI na téma nejlepší a nejhorší práce se značkou

pondělí, 23. března 2015, 06:50 Aktuality, Marketing MediaGuru

Marketingový institut (MKTI) pořádá 1. dubna v prostorách VŠE setkání na téma nejlepší a nejhorší práce se značkou.

Zástupci firem na konkrétních příkladech ukážou, jak právě u nich pracují se značkou. Vystoupí například Luděk Kremser, marketingový ředitel firmy Lasvit, Hana Kovářová z Raiffeisenbank pohovoří o tom, jak se pracuje se značkou v oblasti bankovnictví a financí, Luboš Rezler z agentury Millward Brown poví, jak hodnotí značku výzkum, jaké principy fungují, a Martin Charvát z Konektoru vysvětlí, jak chápe značku kreativní ředitel.

Součástí akce bude i panelová diskuze, kde se bude hovořit o tom, jak se postupně mění přístup ke značce a kdo v ČR se značkou nejlépe pracuje.

Více informací o akci naleznete na www.mkti.cz

-kch-