Na Golden Sabre oceněna kampaň Dům za 24 hodin

pondělí, 03. června 2013, 07:20 Aktuality MediaGuru

Na letošním ročníku soutěže Golden Sabre Awards, která oceňuje nejlepší počiny v oboru PR, byla zlatem oceněna i česká agentura Neopublic Porter Novelli. Hlavní cenu získala v kategorii Střední a východní Evropa za svou kampaň Dům za 24 hodin pro společnost Xella, výrobce bílého pórobetonu Ytong.

V rámci kampaně Dům za 24 hodin byla oslovena stavební firma DK1, která během jednoho dne postavila hrubou stavbu domu z Ytongu. Celá akce měla za výsledek přes dva miliony impresí v médiích.

Porter Novelli se zároveň stala nejúspěšnější sítí v rámci regionu EMEA, na soutěži byla oceněna celkem pětkrát. Hlavní cenu si odnesla v kategorii CSR i slovenská pobočka Porter Novelli za kampaň V dobrém, zlém a ještě horším pro společnost Avon Cosmetics.

Výsledky soutěže, kterou pořádá server The Holmes Report, se tento rok vyhlašovaly v Cupula las Arenas v Barceloně.

-kch-