Na Sabre Awards bodují Ogilvy PR a Ewing PR

pondělí, 25. května 2015, 01:24 Aktuality, PR MediaGuru

České agentury získaly dvě zlaté ceny na mezinárodní soutěži EMEA Sabre Awards. Agentura Ogilvy PR bodovala se svou kampaní pro společnost AbbVie „Céčko není jen trasa metra“ v kategorii Consumer Health, agentura Ewing PR zvítězila v kategorii Healthcare Providers se svou kampaní „Zdraví národa“ pro laboratorní skupinu synlab.

Projekt Céčko není jen trasa metra propojil trasu metra a hepatitidu typu C. „Tímto spojením se nám podařilo velmi rychle lidem přiblížit hlavní atributy nemoci a spustit osvětovou komunikaci, která bude mít další pokračování,“ přiblížila Barbora Šumanská, account manager agentury Ogilvy PR.

Kampaň agentury Ewing PR podpořila preventivní program Zdraví národa, který nabízí všem lidem možnost bezplatných vyšetření zaměřených na specifická témata. „Chtěli jsme především podnítit větší zájem o prevenci, která je bohužel dle našeho názoru stále opomíjená a nedoceněná stejně tak, jako význam a role kvalitních laboratorních vyšetření,“ uvedla Kateřina Štolcová ze společnosti synlab czech.

-kch-