Nadace O2 podpoří kampaní program SmartUp
Nadace O2 spouští nový program SmartUp zaměřený na lidi ve věku od 15 do 26 let, který jim umožní realizovat neotřelé nápady s cílem zlepšit něco v jejich okolí. Program chce mladým lidem pomoci rozvíjet dovednosti nejen poskytnutými finanční prostředky, ale také vzdělávacími kurzy a usnadnit jim tak vstup na pracovní trh. Získat mohou až 100 tisíc korun. Přihlásit se lze až do konce června na stránkách www.o2smartup.cz.
Program podpoří také mediální kampaň, jejímž cílem je mladé lidi přimět k tomu, aby se nebáli vzít věci do svých rukou. Komunikace se objeví na internetu a v tisku. Kreativní koncept využívající pixelovou grafiku vytvořila interní agentura O2. Jeho hlavními hrdiny jsou Hanka a Karel, jejichž projekty Nadace O2 v minulosti podpořila.
Hanka je autorkou projektu Sochy pro zdraví, díky kterému vznikla ve Fakultní nemocnici u sv. Anny v Brně kulturní oáza se sochami vyjadřujícími naději a uzdravení doplněné básničkami od žáků brněnských škol. Karel je podepsána pod projektem Ježíšek pro Erika, který prostřednictvím série benefičních koncertů podpořil léčbu tříletého Erika Pecháčka, trpícího dětskou mozkovou obrnou.
-kch-