Nejvíce nominací na Effie má McCann a Ogilvy

úterý, 18. října 2016, 12:18 Aktuality, Reklama MediaGuru

Letošní ročník soutěže Effie zveřejnil shortlist. Z 65 přihlášených prací se do finále propracovalo celkem 38 kampaní. Nejvíce želízek v ohni má agentura McCann (10) a skupina Ogilvy (6), v součtu též divize Leo Burnett a Publicis ze skupiny Lion (6). Z klientů jen Vodafone a Prazdroj mají po dvou kandidátech na ocenění.

Novinkou letošního roku je kategorie komunikace státní a veřejné správy. „Poněkud překvapivé bylo slabé obsazení kategorie Potraviny. Naopak za znamení doby se dá s nadsázkou pokládat hojné zastoupení největších zadavatelů a slovutných značek v kategorii Malý rozpočet,“ poznamenává Marek Hlavica, předseda AKA, která v České republice drží licenci celosvětové soutěže efektivity reklamy.

Shortlist Effie 2016

Název kampaně

Klient

Agentura

Finanční služby
ŠkoFIN se mění na Volkswagen Financial Services ŠkoFIN Momentum CR
Jde udělat skvělou kampaň ještě skvělejší? Raiffeisenbank McCann-Erickson Praha
I půjčku můžete mít rádi Air Bank Ogilvy & Mather
Nová kategorie na trhu mikroúvěrů Home Credit Ogilvy & Mather
Investování již není jen pro bohaté a zkušené – jak ING zbořilo mýty o investování ING Bank Momentum CR
Kampaně veřejné správy
Kvalitní evropský výrobek Potravinářská komora ČR Dorland
Jak strukturální fondy EU mění svět okolo nás? Ministerstvo pro místní rozvoj České republiky Momentum CR
Návrh konceptu kominikačních aktivit Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade Lion Communications - divize Publicis
Malý rozpočet (do 1 mio. Kč externích nákladů)
Vodafone - Nečekám, žiju! Vodafone CR McCann-Erickson Praha
Sea Hero Quest T-Mobile CR Lion Communications - divize Saatchi & Saatchi Prague
Jak udělat neviditelné viditelným? Náš grunt s.r.o. McCann-Erickson Praha
Váš Forbes Česká spořitelna Young & Rubicam
Kde ostatní sbírají lajky, my děláme skutečný byznys E.ON ČR Social@Ogilvy
Selfpromo "Horníci" aneb jak vzbudit zájem studentů ČVUT o práci v reklamní agentuře Wudnerman Wunderman
NA KAFE Shell CR Wunderman
Nápoje
Na táty hrdiny Heineken ČR VCCP
Gambrinus – Patron je zpět Plzeňský Prazdroj McCann-Erickson Praha
Fofola: Dáš si Mefloun? Kofola CS Zaraguza Bratislava
Jak může změna marketingového ředitele způsobit raketový růst prodejů Fakeer Ogilvy & Mather
Z alternativy pro motoristy k široce rozkročené a oblíbené nealko značce Plzeňský Prazdroj Lion Communications - divize Leo Burnett
Ostatní služby
Dr.Max informační hub Dr.Max - Česká lékárna holding, a.s. Wunderman
Vodafone - Red+ Vodafone CR McCann-Erickson Praha
Chodíte do práce s radostí? LMC Outbreak
RWE - Pronájem LED žárovek RWE Energie Young & Rubicam
Maestro Bohemia: Když kampaň prodává a staví značku zároveň McDonald´s DDB
Potraviny
Choco Waffles Müller ČR/SR Mark/BBDO
Šťastně prožité Vánoce našich zákazníků úspěchem značky v celém regionu. Tesco Stores ČR Ogilvy & Mather
Sociální, ekologický, kulturní marketing
Jedu na Dřeň Autoklub Barum Zlín v AČR Reklamní Inženýři (ADVERTISING ENGINEERS s.r.o.)
Skutečný dárek Člověk v tísni, o. p. s. COMTECH Group, spol. s r.o.
Milion na charitu za 6 týdnů ALSA Ogilvy & Mather
Obchod Jedna bedna Bona, o.p.s. WELLEN a.s.
Noční běh pro Světlušku - i po páté v cíli s lepšími výsledky Nadační fond Českého rozhlasu Young & Rubicam
Spotřební zboží
Relaunch Indulony? Z klinické smrti k úspěšnímu útoku na mezinárodníkosmetiku Saneca Trade CZ Lion Communications - divize Leo Burnett
Garnier Pure 3v1 L'Oréal ČR Lion Communications - divize Publicis
Travel in Style. Travel in Space. ŠKODA Auto Lion Communications - divize Fallon Prague
Zastaví vás včas Nokian Tyres McCann-Erickson Praha
Nový způsob péče o zuby a dásně Philips ČR Symbio
Mixa Anti-Imperfection – Strategie Naruby L'Oréal ČR McCann-Erickson Praha

Slavnostní vyhlášení vítězů Effie proběhne v kině Lucerna 2. listopadu. Více informací k soutěži naleznete zde

-stk-