O2 investuje v sektoru telco do reklamy nejvíce

čtvrtek, 27. října 2016, 12:44 Aktuality, Reklama, Výzkum MediaGuru

Ze zadavatelů segmentu telekomunikačních činností (telco) umístilo inzerci v nejvyšší ceníkové hodnotě v období leden až září 2016 O2, který využil reklamní prostor v hodnotě 518 milionů korun, což je o 30 % více než v loňském roce.

Společnost O2 tak předstihla Vodafone, která žebříčku za stejné období dominovala v loňském roce. Letos byla hodnota jejího reklamního prostoru zatím druhá nejvyšší -  zadala inzerci v ceníkové hodnotě 418 milionů korun. Údaje o ceníkových hodnotách využitého reklamního prostoru pochází z pravidelného monitoringu reklamy Ad Intel, který realizuje společnost Nielsen Admosphere.

Třetí T-Mobile CR využil reklamní prostor v hodnotě 406 milionů korun, oproti stejnému období loni to u něj představuje 14% nárůst.

TOPZadavatel_TelekomunikacniSpolecnosti

Celkem v období leden-září 2016 umístili zadavatelé segmentu telekomunikačních činností reklamu v hodnotě 1,8 miliardy, což je o 188 milionů více než v loňském roce. Ceníková hodnota tohoto segmentu navíc představuje necelá 3 % ceníkové hodnoty veškeré zmonitorované inzerce v tomto období.

-stk-