Orion zapojuje do kampaně zaměstnance i YouTubery

pondělí, 02. května 2016, 11:51 Aktuality, Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Orion, tradiční česká značka čokolád, spouští k 2. 5. 2016 novou on-line kampaň s názvem Půl hodinu pro rodinu. Kampaň, která se skládá z hero videa, obsahu tvořeného známými českými YouTubery a spotřebitelské soutěže, vytvořila reklamní agentura Zaraguza ve spolupráci s Punk Film.

Kampaň vznikla na základě nového positioningu značky, který je blíže rodinám a komunikuje produkty Orion ve spojení s  rodinnými okamžiky. V rámci kampaně Půl hodinu pro rodinu je pak dramatizován hlavní produktový benefit v podobě vysokého množství kakaa.

Stěžejním prvkem kampaně je téměř dvou minutové hero video, které se natáčelo přímo v továrně Zora v Olomouci. Diváci tak budou moci nahlédnout do zákulisí výroby čokolády. Ve spotu z reálného prostředí továrny si zahrála řada zaměstnanců Nestlé. Před kamerou se objevil dokonce i ředitel závodu Andrew Ethell.

Video komunikuje také spotřebitelskou soutěž. V té mohou zákazníci vyhrát přesýpací hodiny, které jsou naplněny kakaovým práškem.

V rámci kampaně dále vzniknou také videa tvořená českými YouTubery, kteří ukáží, jak svou půl hodinu pro rodinu odměřenou přesýpacími kakaovými hodinami využijí oni sami.

Kampaň bude podpořena v rámci YouTube, Facebooku a Google, nákup a plánování médií obstarala agentura ZenithOptimedia.

-mav-