Osobností direct marketingu je Simona Benešová
Letošní Osobností českého direct marketingu se stala Simona Benešová. Vyhlašovatel soutěže, Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ), ocenil jak její dlouholetou úspěšnou práci ve sféře kontaktních center, tak patnáctiletou vzdělávací a networkingovou činnost, například na platformě CC fóra.
„ADMEZ neuděluje titul ,Osobnost českého direct marketingu' za úspěšnou jednorázovou akci. U Simony je dlouhodobý přínos oboru nezpochybnitelný,“ řekl ředitel asociace ADMEZ Tomáš Hájek a dodal, že byznys kontaktních center je náročný a mediálně sledovaný, proto je třeba věnovat velkou pozornost kvalitě telemarketingových služeb.
Simona Benešová pracuje více než deset let jako site manager v Service Excellence Centru BlueLink International, dceřiné společnosti Air France – KLM. Pod jejím vedením se pobočka rozšířila z původních 45 na více než 500 zaměstnanců. Je rovněž zakladatelkou CC fóra, sdružení profesionálů v oboru call center.
V období od 2000 do 2004 vybudovala Národní klientské centrum pro UPC. Předtím působila na manažerských pozicích v oblasti FMCG a výroby. Vystudovala ČVUT, obor Automatizované systémy řízení.
ADMEZ uvádí osobnosti do pomyslné directmarketingové síně slávy od roku 2009. Ocenění zatím získali: Luboš Beniak (Reader´s Digest), Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé), Evžen Drtina (Wunderman), Aleš Hýbner (Teleperformance), Jiří Schneller (Aegon Pojišťovna) a Naďa Šolcová (win-win network).
-stk-