Penny slaví 15 let s podporou komunikační kampaně

pátek, 20. dubna 2012, 07:05 Aktuality MediaGuru

U příležitosti svého 15letého působení na českém trhu slaví Penny Market své půlkulaté výročí zákaznickou soutěží podpořenou nadlinkovou kampaní.

Soutěž probíhá od 13. dubna do 31. května ve všech prodejnách Penny Market v České republice. Podmínkou účasti je nákup nad 500 korun a zaslání SMS v určeném tvaru. Kromě 15 automobilů je ve hře také 15 zájezdů za 50 000 korun a další věcné ceny. Více informací na www.penny.cz.

Penny Market soutěž podporuje prostřednictvím reklamních spotů v televizním i rozhlasovém vysílání. Do kampaně je zahrnuta také vlastní propagace na internetových stránkách, v letácích, newsletteru i Facebooku.

Kromě této soutěže Penny Market spustil také speciální slevové akce ve výši až 50 % na vybrané výrobky.

-kch-