Pepsi uzavřela sázku se skupinou Nightwork

úterý, 05. června 2012, 16:01 Aktuality MediaGuru

Pepsi se na nadcházející fotbalovou událost Euro 2012 připravila po svém, a to formou „nakoplé sázky“ mezi hudební skupinou Nightwork a českou fotbalovou reprezentací. Sázka je jednoduchá: pokud dají naši čeští fotbalisté v základní skupině na mistrovství Evropy alespoň pět gólů, skupina uspořádá velký koncert se vstupem zdarma. Koncert pod širým nebem by se pak měl uskutečnit v druhé polovině června.

Nakoplá sázka je podpořena spotem, dedikovaným YouTube kanálem, který využívá speciální formát, a komunikací na Facebooku. Dále je kampaň podpořena PR aktivitami, kterou zajišťuje agentura Bokem.

Kampaň, jež je založena na principech virální komunikace, připravila kreativní agentura Mark BBDO.

„Velké sportovní události jsou odjakživa spojovány se sázkami na potenciálního vítěze. My jsme se v Pepsi rozhodli ozvláštnit letošní mistrovství Evropy touto kuriózní sázkou, při které členové skupiny Nightwork vyzvou naši fotbalovou reprezentaci na ,souboj‘. Všichni budeme doufat, že skončí velkou radostí všech zúčastněných a že se fanoušci budou skvěle bavit,“ dodává marketingový ředitel PepsiCo / General Bottlers Bronislav Matyšek.

Stejně jako u předchozích kampaních i zde je respektována dlouhodobá celosvětová komunikace značky Pepsi – tedy spojení toho nejlepšího ze světa hudby a fotbalu. Kampaň „Nakoplá sázka“ poběží souběžně s globálním spotem značky, ve kterém se za rytmu slavného DJ Calvina Harrise prohánějí nad hlavami fanoušků takové fotbalové hvězdy, jako je Lionel Messi, Didier Drogba, Fernando Torres nebo Frank Lampard. V tag-onu spotu však bude upozorněno na českou sázku.

-kch-