Pet Center investuje do redesignu prodejní sítě

pátek, 23. září 2016, 09:42 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Pet Center zahájila v létě redesign své prodejní sítě v České republice a na Slovensku. Cílem je sjednotit design prodejen a přiblížit se více zákazníků.

Nové prodejny je již nyní možné vidět v Jihlavě, Přerově a také v pražských obchodních centrech Nový Smíchov, Letňany a Flora. Proměna čeká postupně celou síť o 140 prodejnách, probíhat bude v časovém horizontu 3 až 5 let. V první řadě se společnost zaměří na redesign prodejen v obchodních centrech. V prodejnách umístěných v retailových parcích a malých prodejnách budou aplikovány jen některé prvky.

PetCenter4

Náklady na jednu prodejnu se přitom pohybují od 650 tisíc do dvou milionů korun. Výše závisí na velikosti prodejny, stáří technologických komponent, ale také na požadavcích vyplývajících od pronajímatelů prostor.

„Chceme být blíže zákazníků, proto je nový design vzdušný a do prodejny je zdaleka vidět, následně jsme prodejny koncipovaly tak, aby se u nás cítili příjemně,“ vysvětluje Kateřina Holnová, marketingová ředitelka společnosti. Nový design klade důraz na lepší orientaci. Pracuje s prosvětleným pultem, na s podsvícenými logotypy, podlaha využívá motiv dřeva, regály jsou oproti starší podobě nižší.

PetCenter5

PetCenter

PetCenter2

„Zároveň s redesignem budujeme i omnichannel model. Pokud zákazník nenajde požadovaný produkt na prodejně, je možné objednat si ho na našem e-shopu. Doprava je zdarma, možné je si nechat produkty dovézt domů nebo do vybraného obchodu,“ dodává Kateřina Holnová. Do budoucna budou součástí prodejen také interaktivní prvky v podobě dotykových obrazovek, ze kterých bude možné si zboží rovnou objednat. Obrazovky budou umístěny také ve výlohách.

Novou podobu prodejen komunikuje Pet Center prostřednictvím sociálních sítích, v rámci věrnostního Programu věrného páníčka nebo přes SMS zprávy. 

Pod redesignem je podepsána společnost Dago. 

-stk-