Philco proměnilo v kampani výtahy v lednice

pátek, 17. července 2015, 12:52 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka domácích elektrospotřebičů Philco se rozhodla propagovat svou chladničku PX 5261 s XXL objemem ve výtahu.

Vybrala s k tomu tři administrativní centra – PSN House, Luxembourg Plaza a Business centrum 4D –, jejichž výtahy proměnila na týden v promované chladničky s reálnými policemi s jídlem. „Chtěli jsme naše zákazníky oslovit nestandardní a zábavnou formou, což se nám podle ohlasů na promo akci podařilo,“ vysvětluje Pavel Šramota, produktový manažer značky Philco. Nyní značka připravuje stejnou akci také v Brně, Ostravě a Bratislavě.

Součástí kampaně bylo také natočení videa. Za tím účelem byli najati herci, kteří zaměstnance administrativních center vyprovokovali k zajímavým reakcím.

Kampaň pro značku Philco zajišťuje agentura Face Up.

-stk-