Pilsner Urquell uvádí olympijskou edici plechovek

pondělí, 25. července 2016, 10:53 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pilsner Urquell odstartovala svou olympijskou kampaň. Staví ji na hodnotách, jež spojují pivní značku s olympioniky – na odhodlání, vytrvalosti a vášni. Tvářemi kampaně, jež je k vidění od poloviny července v outdooru podél hlavních dálničních tahů, se stali sportovci Ondřej Synek, Zuzana Hejnová, David Svoboda, Petr Koukal, Kateřina Emmons i Martina Sáblíková. V digitálu bude značka využívat Youtube, Instagram i Facebook, a to zejména k promování videa o hlavních hodnotách kampaně se Zuzanou Hejnovou.

PU_OH_Synek

PU_OH_Svoboda

PU_OH_Hejnova

Po celou dobu kampaně bude probíhat promo také v místě prodeje, kde jsou od 18. července k dostání speciální edice olympijských plechovek. Součástí je i promo akce se soutěží o víkendový pobyt na Lipně, sportovní kolekce či olympijské sklenice.

PQ

-stk-