Pleon spouští Newsroom na bázi Social Media Release

středa, 09. září 2015, 15:25 Aktuality, PR MediaGuru

PR agentura Pleon Impact spustila novou online platformu Newsroom pro média založenou na bázi Social Media Release (SMR), tedy na tiskové zprávě, která je obohacená o prvky sociálních sítí a doplněná o audiovizuální materiál. „Ze zkušenosti víme, že aktuální informace jsou pro novináře stále důležité, nicméně záleží na formě jejich poskytování a sdílení,“ říká Petr Lemoch, PR Director v agentuře Pleon Impact.

Platformou chce agentura také vyjít vstříc novinářům. „Newsroom ulehčí novinářům práci v tom, že vždy na jednom místě najdou aktualizovaný obsah, tzn. to nejpodstatnější z publikované zprávy, včetně fotografií v tiskové kvalitě, mohou si také přehrát videoobsah,“ popisuje Petr Lemoch. Newsroom by měl rovněž ulevit od přeplněných e-mailových schránek, posílány budou pouze alerty s odkazem, bez příloh, k odběru je možné se přihlásit. „Díky tomu udržujeme i aktualizovaný medialist, eliminujeme obvolávání novinářů, nespamujeme e-maily,“ dodává Petr Lemoch. 

Publikovaný obsah v Newsroomu je možné sdílet na sociálních sítích, stáhnout jej do počítače nebo vytisknout. Dále bude možné vyhledávání pomocí štítků, v budoucnu přibude i klasické fulltextové vyhledávání. Uvažuje se i o live stream z akcí.

-stk-