Portfolio ARBOmedia rozšířil portál Ženy

pátek, 21. října 2016, 13:00 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Mediazastupitelství ARBOmedia zahájilo spolupráci s portálem Ženy a dále tak rozšiřuje nabídku zastupitelství v ženském segmentu.

Portál Ženy je založen na marketingovém principu „word of mouth“, čili osobního doporučení. Jeho obsah je z 90 % tvořen samotnými uživatelkami. Na obsahu se podílí 60 tisíc českých a slovenských žen, které se zapojují do testování produktů nebo služeb a následně sdílejí své zkušenosti, zážitky a hodnocení.

„Projekt Ženy vhodně doplňuje náš inzertní balíček Ženy, které nyní zahrnuje portfolio webů jako doktorka.cz, ulekare.cz, babyonline.cz, babinet.cz, weddingmag.cz, iconiq.cz a další,“ uvedl CEO ARBOmedia Petr Jaroš.

Inzertní balíček Ženy osloví měsíčně 1,4 milionu reálných uživatelek a uživatelů dle Netmonitoru.

-mav-