První programatická TV reklama v ČR běží na Óčku

pondělí, 25. ledna 2016, 13:28 Aktuality, Internet & Mobil, TV MediaGuru

Pražská R2B2 realizovala první programatickou televizní kampaň. Podle informací společnosti jde o vůbec první programatickou TV kampaň v rámci ČR a kontinentální Evropy. Do první programatické TV reklamy společnosti Sazka je zapojena TV Óčko a agentura Adexpres.

Aktuálně je v programatickém HbbTV dostupný první formát v podobě vodorovného reklamního banneru v dolní části televizní obrazovky. Banner je zobrazen přes obraz a kolem banneru probíhá bez přerušení program.

Inventory je nyní dostupné v online nákupní platformě Adform za vyvolávací cenu 450 Kč CPM. Dostupný objem je až několik set tisíc zobrazení denně. O distribuci v terestriálním signálu a vývoj HbbTV prostředí se stará společnost hybrid.

V roce 2016 má R2B2 nabídnout další formáty. Kampaně bude možné doplnit akcí, která spustí přímo na televizní obrazovce miniaplikaci. Ta může obsahovat například video, další informace a možnost získat lead v podobě telefonního čísla.

Ocko_programatic

Ocko_programatic_1

-mav-