Recma: Žebříček mediálních agentur za rok 2013

úterý, 22. července 2014, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mezinárodní společnost Recma sestavila pravidelný žebříček mediálních agentur podle jejich aktivit (billings) za rok 2013. Nejsilnější vlastnickou sítí agentur zůstává GroupM, z jednotlivých agentur má nejvyšší objem agentura Médea.

Podíl vlastníků (sítí) na trhu mediálních agentur v roce 2013

Recma_site

Žebříček jednotlivých mediálních agentur za rok 2013

  agentura billings (mil. euro) podíl
1. Médea 145 15,7%
2. MediaCom 126 13,7%
3. MEC 95 10,3%
4. OMD 91 9,9%
5. Starcom MediaVest 81 8,7%
6. Mindshare 71 7,7%
7. ZenithOptimedia 57 6,1%
8. PHD 53 5,7%
9. UM 47 5,1%
10. Havas Media 44 4,8%
11. Maxus 37 4,0%
12. Carat 30 3,3%
13. Vizeum 21 2,3%
14. Initiative 14 1,6%
15. A!M 12 1,3%

Zdroj: Recma

Detailní informace o trhu mediálních agentur v Česku v roce 2013 zde: RECMA_CZECH REPUBLIC.

-mav-