Rémy Cointreau se chce stát whisky expertem

pátek, 13. září 2013, 10:41 Aktuality MediaGuru

Distribuční společnost Rémy Cointreau od září rozšiřuje své portfolio o značky společnosti William Grant & Sons.

Do distribuce nově získává značky whisky Tullamore D.E.W., Grants, Glenfiddich a The Balvenie, gin Hendrick’s a spiced rum Sailor Jerry. V kategorii whisky, kde měla doposud značky Laphroaig, Canadian Club, Macallan, Highland Park a The Famous Grouse, vzroste její podíl z dosavadních 5 % na 34 %.

Nové značky whisky v distribuci Rémy Cointreau

Proto se společnost Rémy Cointreau chce stát na trhu whisky expertem, který bude edukovat jak gastro podniky, tak koncové zákazníky. Pro On-trade/HORECA provozovny připravuje speciální program.

U koncových zákazníků bude nová komunikace zaměřena zejména na vyšší střední společenskou vrstvu, kterou bude oslovovat především v online prostředí. Plánují se tematické webové stránky a PR na relevantních lifestylových portálech. Komunikace na internetu doplní přítomnost na vhodných akcích, jako je například první ročník festivalu Whisky Live Prague, který proběhne v Praze ve dnech 20. až 21. září.

-kch-