Siemens představuje nový slogan i komunikaci

pondělí, 23. května 2016, 11:41 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Siemens představuje svůj nový slogan „Ingenuity for life“, jež má podtrhnout inženýrské dovednosti, talent, inovaci i společenskou odpovědnost firmy. Zároveň má ukázat zaměření na její tři klíčové oblasti: elektrifikaci, automatizaci a digitalizaci.

„,Ingenuity‘ pro mě představuje inženýrský um, obchodního ducha, inovační sílu a ochotu, dát společnosti každý den to nejlepší. ,For life‘ znamená, že Siemens již po generace vytváří skutečné hodnoty – pro zákazníky, zaměstnance, občany i celou společnost,“ vysvětlil Joe Kaeser, generální ředitel a předseda představenstva Siemens.

Spolu se sloganem, který Siemens začíná používat u příležitosti 200. výročí narození zakladatele Wernera von Siemense, se mění i korporátní vizuální styl a globální program značky, na němž budou postaveny všechny komunikační aktivity.

„Český Siemens se k programu Ingenuity for life připojil od počátku května, kdy jsme zahájili interní komunikační kampaň na naše zaměstnance. Následovat bude postupné zapojení nového claimu do všech externích komunikačních kanálů,“ uvádí Matteo Scaravelli, ředitel korporátní komunikace Siemens ČR.

Siemens_kampan Ingenuity for life

První kampaní, která vznikla pod hlavičkou Ingenuity for life, je náborová kampaň pro Vývojové a prototypové centrum Siemens a Engnieering divize Mobility, zabývající se konstrukcí a vývojem kolejových vozidel a jejich částí. Ta se objevuje od poloviny května na vybraných internetových portálech, v metru a na outdoorových plochách ve velkých městech.

-stk-