Studentská pečeť si po celý rok připomene 40 let

pátek, 27. února 2015, 07:25 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Čokoláda Studentská pečeť zasvětí celý letošní rok oslavě svých 40. narozenin.

Čokoláda Studentská pečeť za 40 let své existence
Čokoláda Studentská pečeť za 40 let své existence

V duchu svého komunikačního konceptu, jehož základem je přinášet radost, spustila značka začátkem února narozeninovou soutěž s dárky za milion. Ta je rozdělena do 40 soutěžních dní, přičemž se každý den hraje o jiný dárek. Podpora soutěže probíhá nejen na internetu a sociálních sítích, ale také v televizi.

Na soutěž, jež skončí 12. března, navážou další aktivity, kterými Studentská pečeť poděkuje spotřebitelům za přízeň.

Koncept komunikace pochází z dílny agentury JWT, spotřebitelskou soutěž připravila a zabezpečuje agentura Promo Angel. 

-kch-