Tchibo komunikuje spotřební sortiment

pátek, 09. listopadu 2012, 08:09 Aktuality MediaGuru

Společnost Tchibo, která je v českém povědomí známá jako značka kávy, se rozhodla ve kampani „Tchibo není jen káva“ zvýšit povědomí o nabídce svého spotřebního zboží.

Tisková mluvčí společnosti Eva Kotýnková záměr kampaně vysvětluje: „Chceme představit Tchibo i jako brand nabízející širokou paletu spotřebního zboží ve výborném poměru kvality a ceny v konceptu týdně se měnících limitovaných kolekcí, které se v průběhu roku střídají a pokrývají oblasti od kuchyně přes módu, sport, elektroniku, hračky, šperky až po zahradu.“

Kampaň poběží až do poloviny prosince v televizi vždy od středy do neděle a na internetu od středy do úterý následujícího týdne, což mapuje příchod nové kolekce do e-shopu a do kamenných obchodů.

Kreativně kampaň připravila německá agentura Jung von Matt.

-kch-