Tescoma podpoří TV kampaní nový katalog

pátek, 19. září 2014, 08:11 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Tescoma rozešle v polovině října do 2,5 milionu domácností svůj katalog na letošní sezónu podzim a zima 2014/2015. „Společně s další reklamní podporou se jedná o největší marketingový projekt v historii společnosti Tescoma,“ říká vedoucí oddělení komunikace a marketingu Jan Podhorný.

katalog_podzim_zima_2014.indd

 

Katalog s metalickým tiskem titulní strany obsahuje celkem 620 prodejních položek, akční nabídky jsou připraveny až do února příštího roku. Nabídka bude doplněna soutěží o 16 000 dárků v celkové hodnotě vyšší než 6 miliónů korun.

Svůj klíčový projekt Tescoma podpoří prostřednictvím kampaně v televizi, tisku, na internetu a na pobočkách. Komunikace bude probíhat prostřednictvím televizních pořadů, inzerce, PR aktivit, in-store komunikace, plakátů, POS materiálů a klientského magazínu. V online prostředí proběhne bannerová kampaň, direct mailing s podporou na webu společnosti i sociálních sítích.

-kch-